Über uns

Seit 15 Jahren haben wir es uns zur Aufgabe gemacht, Ihre Veranstaltungswünsche und -ideen zuverlässig,
kreativ, flexibel und budgetgerecht umzusetzen.

Die Geschäftsführer Christian Eichner und Sascha Strukmeier greifen auf jahrelange Erfahrung in der Veranstaltungsbranche zurück. Unser eingespieltes Team vereint geballtes „Know How“ und versorgt Sie mit hochwertiger Technik in den Bereichen: Business-Events, Messebau, Messebeleuchtung, Gebäude-Illumination, Audiotechnik, Lichttechnik oder Videotechnik.

Unsere Spezialisten sorgen für das perfekte Licht, den optimalen Klang und einen reibungslosen Ablauf. So können Sie Ihr erfolgreiches Event voll und ganz genießen. Nutzen Sie außerdem unser umfangreiches Sortiment an Mietmöbeln.

Wir bieten Ihnen in Zusammenarbeit mit unseren starken Partnern einen „Full Service“ – von der Veranstaltungsplanung, Kalkulation, Betreuung, Catering bis zur Personal- und Künstlervermittlung. Die folgenden Seiten bieten Ihnen einen Einblick in unser Produktportfolio. Profitieren Sie von unserer Leidenschaft für Veranstaltungstechnik und Eventmanagement.

Likewise significant is that students’ involvement with writing for production better anticipated their examination writing uneasiness and self-adequacy than their self-detailed English capability and the quantity of writing courses taken. Students who had more encounters in writing and effectively distributing papers in academic diaries were not so much restless but rather more self-useful toward graduate-level writing assignments. These discoveries certify those from Phillips and Russell’s (1994) and Kahn and Scott (1997) contemplates on the connection between inquire about self-adequacy and research efficiency among graduate students in directing brain science. In spite of the fact that writing self-viability is just one of the four subscales in Phillip and Russell’s (1994) explore self-adequacy stock, their outcomes additionally propose that the propelled graduate students who were in their fourth year or past may have more involvement with leading examination and writing diary papers and consequently felt more self-solid than starting alumni students. These australian assignment writers outcomes by implication propose that an absence of academic writing experience and additionally newness to creating discipline-explicit academic papers assume a critical job in the expansion of research writing tension and the abatement of writing self-viability. In addition, it is additionally almost certain that those with more involvement with writing for production may have gotten better preparing or more help from their thesis consultants or associates, and such preparing or help may in this way lower students’ writing tension. Future research would profit by a through investigation of the impacts of various individual factors on graduate-level research writing nervousness and self-viability by means of different information assortment systems, for example, top to bottom meetings.

Wir beraten Sie gerne.

Unser Team

Sascha Strukmeier

Geschäftsführung

0171 4710998
E-Mail senden

Christian Eichner

Geschäftsführung

0170 5837954
E-Mail senden

Frederic Erdmann

Technik & Projektleitung

0176 32715708
E-Mail senden

Bianca Stephan

Projektleitung

0171 2631553
E-Mail senden

Stephanie Kärcher

Projektassistenz

0176 34960002
E-Mail senden

Sandra Billerbeck

Verwaltung

05222 9239652
E-Mail senden

Sergej Markow

Fachkraft für Veranstaltungstechnik

0151 23569769
E-Mail senden

Christian Bökamp

Technik & Verleih

0157 32568193
E-Mail senden

Okan Aydurmus

Fachkraft für Veranstaltungstechnik

0172 3430714
E-Mail senden

Lukas Wessel

Fachkraft für Veranstaltungstechnik

05232 9637177
E-Mail senden

Cedric Hohl

Auszubildender Veranstaltungskaufmann

05232 9637177
E-Mail senden

Nadine Fritzmann

Auszubildende Veranstaltungskauffrau

05232 9637177
E-Mail senden

Fabian Pentecôte

Auszubildender Fachkraft für Veranstaltungstechnik

05232 9637177
E-Mail senden

Marlon Sonntag

Auszubildender Veranstaltungskaufmann

05232 9637177
E-Mail senden